Hoe kan ik online bestellen?
1. Ga naar je favoriete box.
2. Voeg deze toe aan je mandje. (Meerdere boxen zijn mogelijk)
3. Klik op bestellen.
4. Betaal veilig via iDeal.
5. Ontvang per mail een bevestiging van je bestelling.
6. Nadat wij je bestelling hebben ontvangen krijg je van PostNL een mail met verdere details. We streven er naar je bestelling binnen twee werkdagen te versturen. Bij bestellingen groter dan 10 stuks, wordt contact opgenomen met je over de levertijd.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Het is niet mogelijk om een order te annuleren. Beemster boxen zijn alleen te bestellen met de inhoud zoals aangegeven op de website. Wijzigingen zijn niet mogelijk. Heeft u problemen met uw order of vragen? Stuur een mail naar info@beemstercheesecompany.nl met uw vraag en ordernummer en wij helpen u graag verder.
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt direct betalen via iDEAL.
Ik heb geen e-mail ter bevestiging ontvangen?
Het kan zijn dat de mail in je spambox is beland of dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt met het invullen van je mailadres. Heb je deze opties bekeken en nog steeds geen mail? Neem dan even contact met ons op via info@beemstercheesecompany.nl.
Op welke dagen kan ik mijn bestelling ontvangen?
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen krijg je van PostNL een mail met verdere details. We streven er naar je bestelling binnen twee werkdagen te versturen. Bij bestellingen groter dan 10 stuks, wordt contact opgenomen met je over de levertijd.
Ik woon in België, kan ik ook een Beemster kaas box bestellen?
Momenteel bezorgen wij alleen in Nederland. Woon je in België of Duitsland en heb je interesse stuur dan even een email naar info@beemstercheesecompany.nl.
Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is op het afleveradres?
De bezorging vind plaats via PostNL. Zij zullen je een mail sturen met meer informatie over de bezorging en wat te doen wanneer je niet thuis bent.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen momenteel geen verzendkosten.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd door PostNL. De pakketten worden in een doos geleverd. Alle kazen worden vacuüm verpakt.
Ik heb een klacht over een bestelling. Wat nu?
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via info@beemstercheesecompany.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Hoe lang kan ik de vacuüm kaas bewaren?
3 maanden, mits gekoeld bewaard
Waar vind ik mijn factuur?
Je krijgt de factuur per mail. Heb je die niet ontvangen, mail dan naar info@beemstercheesecompany.nl.
Waarom wijkt het geleverde gewicht af van het bestelde gewicht?
Kaas is een natuurproduct en daarom heeft niet elke kaas exact hetzelfde gewicht. Wij streven ernaar om niet onder het bestelde gewicht uit te leveren.